Bereikbaar blijven

Het hebben van een telefoon zorgt voor continue bereikbaarheid van vrienden, familie, instanties en dergelijke. Eerst diende je met het probleem naar iemand anders te lopen en daar te vragen. Soms moest je wachten in lange rijen voordat je aan de beurt was. Wanneer je het er niet mee eens was mocht je een brief schrijven die dan misschien gelezen zou worden. Tegenwoordig pak je de telefoon en neem je direct contact op met de klantenservice en wordt je als een koning geholpen. 
Kijk eens naar de app Facebook, waarbij bedrijven online vindbaar zijn en via dat platform een vraag kan stellen en binnen no time een reactie krijgt van het bedrijf en/of andere klanten. 

Communiceren

Door de telefoon is communicatie onderling een stuk eenvoudiger geworden, maar wordt dit ook als gemakzucht gezien. Het nadeel van deze moderne ontwikkeling is dat de telefoon zo geïndoctrineerd is, dat jij de telefoon niet voor een paar dagen weg kan leggen, bij sommige zelfs een aantal uur. Soms gaat het zover dat mensen langs elkaar zitten en communiceren met de telefoon of sturen ze alleen maar foto’s via Snapchat. Alles vastleggen wat ze zien en reageren op anderen vanuit een beeldscherm. Wanneer ze dan in het echt met een persoon moeten praten, dan vallen ze dicht. Het is soms zwaar irritant, maar de functionaliteiten van een telefoon. 

Voor bedrijven is het dan ook een handig hulpmiddel om de potentiële klant te benaderen en de producten te verkopen. Zo heeft Instagram een handig systeem met de reclames tussen de story’s van vrienden. Met name kleding wordt veel gepromoot en dit werkt ook nog een ontzettend goed. 

Lees hier meer over de telefoon en de apps die de online wereld helpen. 


 

Tradetracker-rendement-website